Pagrindinis /
Gražinimo sąlygos

Gražinimo sąlygos

Gaminių gražinimo sąlygos

Gaminių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” (2001.06.29).
Grąžinamas gaminys privalo būti pilnai sukomplektuotas, tvarkingai supakuotas originalioje pakuotėje. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Klientas.

Gaminys turi būti nepraradęs prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Jeigu gaminys nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Roletas turi teisę nepriimti gaminio grąžinimo.
Grąžinti galima tik standartinių dydžių gaminius. Gaminiai, kurie buvo pagaminti individualiai pagal Kliento individualų užsakymą negali būti grąžinami, išskyrus atvejus jeigu pagamintas gaminys neatitinka Kliento užsakyme nurodytų duomenų.
Apie prisatytus nekokybiškus gaminius arba gaminius neatitinkančius užsakymo duomenų Klientas informuoja Roletą el. paštu: [email protected]. Ir susiderina dėl prekių gražinmo laiko.

Gaminys turi būti grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.
Gaminys grąžinamas Kliento sąskaita, išskyrus atvejus, kai gautas ne tas gaminys, arba kai pristatytas gaminys yra nekokybiškas.

Kai grąžinamas nekokybiškas gaminys arba gaminys neatitinkantis užsakymo duomenų, Roletas įsipareigoja priimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška kokybiška preke. Tuo atveju kai Roletas neturi analogiškos prekės, Roletas grąžina Klientui už prekę sumokėtus pinigus.

Pinigai Klientui negrąžinami tuo atveju, kai Klientas blogai nurodo gaminių matmenis ir informuotas Roleto nesutinka suformuoti naujo užsakymo, kuriame turi nurodyti teisingus matmenis ir primokėti susidariusį skirtumą. Tokiu atveju Roletas turi teisę pagaminti apmokėtą užsakymą, nepaisant to, kad kliento nurodyti matmenys nėra teisingi. 

Kilus daugiau klausimų dėl gaminių gražinimo kreiptis el. paštu [email protected]  .